Eskola

Irantzu

Dantza nire pasioa da, arima mugimenduaren bidez adierazteko dudan modua. Dantzatzen dudan bakoitzean, emozio eta sentsazio paregabeez beteriko unibertso batean murgiltzen naiz. Ezin deskribatuzko plazera da nire ikasleei dantzarekiko maitasuna irakastea eta beraiekin partekatzea, baita arte hori ezagutu dezaten eta hartan hazi daitezen gidari lana egitea ere.

Haurtzarotik amestu dut dantza-eskola bat ekartzea gure bailarara, eta desio hori handitu egin zen 14 urterekin dantza ikasteko Iruñera egunero joan behar izaten nuenean. Madrilera joan nintzen dantzatzen jarraitzera (dantzari handiekin aritu nintzen, hala nola Carmen Roche eta Victor Ullaterekin, niretzat inspirazio iturri izan zirenak). Han eman nituen lehen pausoak dantzari, koreografo eta irakasle gisa. Eskola ireki nuenean amets bat bete nuen, amets handi bat. Eta inoiz nahikoa ez denez, Ingalaterran, New Yorken, Madrilen eta Iruñean jarraitu dut ikasten.